با سلام به وبلاگ معلم كلاس ششم خوش آمديد؛ لطفاً با نظرات خود ما را ياري نمائيد؛ اميدوارم لذت ببريد و براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد؛ طنز؛ انواع خبرنگار
زیارت عاشورا

خبرنگار افتخاری

خبرنگار افتخاری دوتا است؛ یکی ش خبرنگار خودِ خودِ افتخاری است. چون علیرضا افتخاری در سال های گذشته اینقدر خبرساز بوده که یکسری خبرنگار به صورت تخصصی در موردش کار کردند. همچنین مثل خبرنگار ده نمکی، خبرنگار مشایی، خبرنگار سلحشور، خبرنگار احمدی نژاد. این خبرنگاران با ظهور این قبیل اندیشمندان بروز و با غروب آنان مستور می شوند.

نوع دیگر خبرنگار افتخاری، خبرنگاری است که به صورت افتخاری دنبال کارت افتخاری بگردد تا به صورت افتخاری بتواند کارت طرح ترافیک بگیرد. خیلی از بازاری ها، خیلی از تاجرها، خیلی از سیاستمدارها، خیلی از سلاخ ها، خیلی از قصاب ها، خیلی از وانتی های منطقه بازار که مجهز به آرم طرح ترافیک هستند، در رزومه خود فعالیت روزنامه نگاری و خبرنگاری را دارند و در واقع از پیشکسوت های روزنامه نگاری، پیشکسوت تر محسوب می شوند.
 

انواع خبرنگار


خبرنگار سیاسی

خبرنگار سیاسی خبرنگاری است که سیاست را پوشش دهد اما دیده شده سیاست، خبرنگار را تحت پوشش خود قرار داده و خبرنگار مربوطه یا سیاسی شده یا مصاحبه سیاسی کرده و در واقع به جای مصاحبه کننده سیاسی باید مصاحبه پس بدهد و سوال جواب شود.

خبرنگار ورزشی

خبرنگاری است که همیشه در اماکن ورزشی است و با همه ورزشکارها رفیق است و خودش یک دست گرمکن ندارد و مهمترین فعالیت ورزشی اش حرکت انگشتی است! کامپیوتر را با حرکت انگشت مبارک، ظهرها روشن و آخر وقت خاموش می کنند.

خبرنگار فرهنگی

خبرنگاری است که کار فرهنگی می کند و اهالی فرهنگ باهاش مشکل دارند که چرا آنان را تیتر یک نمی کند و پس از مدتی خودش کتاب شعر یا داستان منتشر می کند و با خبرنگار فرهنگی مشکل پیدا می کند که چرا تیتر یکش نمی کند.

خبرنگار حوادث

خبرنگاری است که قبلاها می رفت توی دل حادثه و خون و خونریزی اما الان چون حادثه و قتل و بی ناموسی و جرم و جنایت – خوشبختانه و با تلاش دست اندرکاران – دیگر در جامعه اصلا وجود ندارد، چیزی نیست درباره اش بنویسد.



با سلام جهت استفاده از مطالب صلوات بر محمد و آل محمد بفرستيد و لطفاً لينك ما را در وبلاگ يا وبسايت خود قرار دهيد و به دوستان خود معرفي نماييد باتشكر - مديريت وبلاگ

معلم كلاس ششم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 2 آذر 1394برچسب:, | 7:1 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |